Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Πώς να απλώσω το make-up?

Εδώ και χρόνια υπάρχει ο εξής προβληματισμός :

η χρήση του foundation πρέπει να γίνεται με το σφουγγαράκι, με το πινέλο ή με το χέρι ? "


  • Με το χέρι: Πολλοί γνωστοί make-up artists προτιμούν να απλώνουν το foundation με το χέρι, όχι λόγω κακού επαγγελματισμού αλλά λόγω καλύτερης εφαρμογής λόγω της θερμοκρασίας του χεριού. Βέβαια χρειάζεται πολύ προσοχή , γιατί αν ιδρώσει το χέρι μπορεί να κάνει "νερά"  στο μακιγιάζ μας, και συνεπώς να έχουμε ένα κακό αποτέλεσμα!



  • Με το σφουγγαράκι: Εδώ διίστανται οι απόψεις... θα σας πω λοιπόν  τι πιστεύω εγώ! Το σφουγγαράκι απορρόφα μεγάλη ποσότητα από το προϊόν όταν έχουμε να κάνουμε με υγρό makeup. Όταν έχουμε  μορφή compact το σφουγγαράκι είναι απαραίτητο όπως επίσης και για το stick. Στο stick συγκεκριμένα, μπορείς να το βρέξεις ελαφρώς για πιο ανάλαφρο και φυσικό αποτέλεσμα! ( Καλό θα είναι να μην χρησιμοποιούμε πολλές φορές το ίδιο σφουγγαράκι όσο καλά και αν είναι πλυμένο, καθώς αποτελεί εστία μικροβίων ειδικά όταν το έχουμε βρέξει.)



  • Με το πινέλο: Το πινέλο βοηθά στο να απλωθεί σωστά και με ακρίβεια το makeup χωρίς να σπαταλήσεις πολύ προϊόν όπως με το σφουγγαράκι... Το αποτέλεσμα με το πινέλο μου αρέσει πολύ και το προτιμώ στις πελάτισσές μου!







Φιλάκια κορίτσια τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση!! :)


10 σχόλια:

  1. Καταρχήν καλημέρα!!! Χαίρομαι όταν περνάω απο εδώ γιατί όσο και αν ενημερώνομαι για το μακιγιάζ που τόσο αγαπώ,η γνώμη του ειδικού είναι για μένα πολύ σημαντική!
    Το μέικ απ το άπλωνω με όλους τους τρόπους που ανέφερες,αλλά ο αγαπημένος μου είναι με τα δάχτυλα! Όσο και αν είναι ανθυγιεινό εγω το προτιμώ γιατί έτσι μπορώ να ελέγξω την κατάλληλη ποσότητα!
    Περιμένω με ανυπομονησία τις επόμενες συμβουλές σου(δεν ξέρω αν έχεις κάνει ανάλογο πόστ αλλά θα ήθελα να μας πεις,ποιά είναι τα SOS πινέλα μακιγιάζ)
    Καλή συνέχεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!! Θα κάνω μια σχετική ανάρτηση για τα απαραίτητα πινέλα, πολύ καλή η πρότασή σου!!! Φιλάκια πολλάααα!!! :*

      Διαγραφή
  2. πολύ χρησιμη η αναρτηση σου! εγω συνηθως απλωνω το μεικ απ με τα δαχτυλα και στο τελος κανω απαλές κινησεις με το πινέλο!!!

    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ έχω συνηθίσει με τα δάχτυλα να το απλώνω, με διευκολύνει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πιστευω πως το πινελο ειναι η καλυτερη επιλογη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνήθως το απλώνω με τα δάχτυλα και χρησιμοποιώ πινέλο όταν θέλω εξτρα κάλυψη και πρέπει να χρησιμοποιήσω πιο πολύ προιόν.Ψραίο και ενημερωτικό ποστ!
    xxx
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δωρα μου,εχεις δοκιμασει το Beauty Blender? ειναι παρα πολυ ωραιο και δεν απορροφαει το μεικαπ οπως τα κλασσικα λατεξ σφουγγαρακια. Το αυθεντικο δεν το εχω (και κοστιζει γυρω στα 20 ευρω) αλλα εχουν βγει φθηνες εκδοχες και απο αλλες εταιριες.
    Εγω πηρα ενα απο τη σειρα του Cosmopolitan απο το Hondos, για 4.50 ευρω περιπου και ειμαι ενθουσιασμενη! :-) φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν απορροφάει πολύ προϊόν?? Δεν το έχω δοκιμάσει..! Αν είναι όντως τόσο καλό εννοείται πως θα το πάρω!! :)

      Διαγραφή