Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Τοποθέτηση ψεύτικων βλεφαρίδων!

Γεια σας φίλες μου!! Μετά από επιθυμία του λατρεμένου myStickland (http://mystickland.blogspot.gr) σήμερα θα σας δείξω πως να τοποθετήσετε ψεύτικες βλεφαρίδες εύκολα χωρίς κόπο!!


Step 1: Βρες το σωστό μέγεθος


Τοποθέτησε την βλεφαρίδα νοητά κατά μήκος του ματιού σου. Κόψε την ψεύτικη βλεφαρίδα στην αρχή (εσωτερική γωνία) σε περίπτωση που προεξέχει αρκετά από το μάτι σου. Tip: η ψεύτικη βλεφαρίδα πρέπει να σταματάει λίγο πριν το τελείωμα των δικών σου άνω βλεφαρίδων ούτως ώστε το αποτέλεσμα να μην δείχνει στιλιζαρισμένο ή fake. 


Step 2: κόλλα το!



Απλώνεις την κόλα σε όλο το μήκος της βάσης της ψεύτικης βλεφαρίδας δίνοντας βαρύτητα στην ποσότητα (όχι πολύ ποσότητα αλλά όχι και ελάχιστη). Περίμενε ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν την τοποθετήσεις ώστε να μην είναι τόσο υγρή, αυτό είναι και όλο το κόλπο, να πιάσει σαν φλοιός η κόλλα.. δηλαδή να αρχίζει να στεγνώνει ελαφρά όταν την τοποθετούμε!





Step 3: η σωστή τοποθέτηση



Ξεκίνησε βάζοντας την ψεύτικη βλεφαρίδα στη ρίζα των δικών σου βλεφαρίδων. Καλό θα ήταν, η τοποθέτηση να γίνει με το χέρι και όχι με τσιμπιδάκι γιατί αν ξεφύγει λίγο μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά στο μάτι .Η σωστή κίνηση είναι από την εξωτερική γωνία του ματιού, αφήνοντας όμως 1-2 εκατοστά από το τελείωμα των δικών σου βλεφαρίδων, και προς την κόγχη





Step 4: για σταθερό αποτέλεσμα



Με το δάχτυλό σου πιέζεις ελαφρώς την ψεύτικη βλεφαρίδα προς τα μέσα ( δηλαδή προς την ρίζα των φυσικών σου βλεφαρίδων)  μέχρι να στεγνώσει.






Step 5: μάσκαρα



Βάζεις μάσκαρα τόσο όσο χρειάζεται μέχρι να ενωθούν οι δικές σου βλεφαρίδες με τις ψεύτικες. Καλό είναι να αποφύγεις την υπερβολική ποσότητα μάσκαρα γιατί το αποτέλεσμα δε θα σε κολακεύει. 





And.... total Look!!!!





Ελπίζω να σας βοήθησα αρκετά με την σημερινή ανάρτηση! Έδωσα κάθε λεπτομέρεια, αν παρ όλα αυτά δεν έλυσα τις απορίες σας, γράψτε μου σε σχόλιο...!!
myStickland ευχαριστώ για την ιδέα , μακάρι να επωφεληθείς από την ανάρτηση μου!

φιλάκια πολλά,
Δώρα 






19 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ..πολύ!!
    Αν και γενικά πιάνουν τα χέρια μου,τις ψεύτικες βλεφαρίδες πάντα τις είχα πάρει με κακό μάτι..
    Εχω αγοράσει εδω και κάτι μήνες αλλά μια φορά τόλμησα να τις τοποθετήσω αλλά δεν μπορούσα με τίποτα.Μάλλον θα φταίει το γεγονός οτι δεν έκοψα όπως προτείνεις την άκρη τους..Θα προσπαθήσω πάλι και θα σου πω..
    Έχεις να μου προτείνεις καμία καλή μάρκα;
    εγω είχα πάρει απο τα sephora..
    τα ξαναλέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι των sephora.. για την ακρίβεια πιο σημαντικό ρόλο παίζει η κόλλα από την μάρκα των βλεφαρίδων.. εγώ να φανταστείς βολεύομαι και με τις ψεύτικες από jumbo.. Επένδυσε πάνω σε μία καλή κόλλα.. η ΚΑΛΥΤΕΡΗ είναι η Duo! Την είχα πάρει 17 ευρώ από mac αλλά με πιάσαν λίγο κότσο.. μπορείς ν την βρεις πολύ φθηνότερη..
      φιλάκιααα!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες?? Μα υπέροχες?? Έχω μείνει άφωνη!! Με κάνεις να θέλω να τις δοκιμάσω!! Εύκολη φαίνεται η εφαρμογή!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εύκολο είναι, και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό!! Θα σου αρέσει πολύ..!! :)

      Διαγραφή
  3. πανέμορφο ποστ :)
    είναι όντως απίστευτα εντυπωσιακό! το βλέπω και το ζηλεύω. αλλά δεν έχω αποπειραθεί ποτέ να βάλω. έχω μεγάλες βλεφαρίδες ήδη, αλλά εννοείται δεν θα με χάλαγε να δοκιμάσω :Ρ . φοβάμαι όμως μη κάνω καμιά χαζομάρα και το αποτέλεσμα βγει τραγικό,χιχι :)
    ααα!και ήθελα να σε ρωτήσω.. αφαιρούνται εύκολα μετά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφαιρούνται πολύ απλά, τραβάς την βλεφαρίδα από την εξωτερική πλευρά σιγά σιγά προς τα μέσα και ξεκολλάει!!
      Δοκίμασε το..!! ^_^

      Διαγραφή
    2. λες, ε?χιχι, i'll try!
      απλά είχα συναντήσει μια κοπέλα παλιά στο λύκειο που είχε βάλει ψεύτικες βλεφαρίδες και φαινόταν άσπρη η κόλλα! και μου κανε πολύ -άσχημη- εντύπωση! και μάλλον γι' αυτό δεν έχω επιχειρίσει μέχρι στιγμής :P

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν άκου! Εσύ θα τις βάλεις και πολύ ωραία χωρίς την άσπρη κόλλα να φαίνεται ...
      1ον) αν αποφασίσεις, θα πας να βρεις στο εμπόριο κόλλα Duo , γίνεται διάφανη μετά!!
      2ον) για επιπλέον αποτέλεσμα μετά την τοποθέτηση βάζεις μάσκαρα κ πέρνα και λίγο eye-liner στην ρίζα των βλεφαρίδων και θα με θυμηθείς!! :)

      Διαγραφή
    4. ooops..!τώρα το δα!χιχι
      σ'ευχαριστώ πολύυυυ για το heeeeeelp:D
      αν τελικά επιχειρήσω θα σου πω για το αποτέλεσμα :P
      :*

      Διαγραφή
  4. Τελειοοοο ποστ!! Λεω και εγω να δοκιμασω ψευτικες βλεφαριδες!! Ολο τις απεφευγα αλλα ηρθε η ωρα!! Και θα ψαξω για duo! Πολλα φιλιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε η ώρα λοιπόν!!!^_^ Ψάξε για την duo οπωσδήποτε!! Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμο..Αλλά εμένα που δεν πιάνει και πολύ το χέρι μου δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρω και πολύ εύκολα...!!

    Πέρνα από το blog μου έχεις βραβείο....!!!!

    http://efibeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελειο post!!! ειδικά για μένα που ακόμα δεν έχω κάνει την απόπειρα να βάλω ψεύτικες βλεφαρίδες..Βοηθησες πολύ!!!Μπράβο!!!
    http://toniabeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. poso teleio mporei na einai ena makigiaz me fake lashes <333


    kisses
    Jiana
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή