Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Φωτογράφιση Μόδας!

Με μεγάλη μου χαρά είμαι σε θέση να σας ενημερώσω για την φωτογράφιση μόδας που συμμετείχα ως make-up artist. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στα Ποτιστικά Πηλίου μετά από απόφαση των φωτογράφων μας!
Μετά από ώρες δουλείας, το αποτέλεσμα βγήκε εξαιρετικό!!! Θέλω να ευχαριστήσω όλο το team καθώς είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία!! Σας δίνω μια μικρή γεύση της δουλειάς.. Έπεται συνέχεια...!










                                     

   Για το μακιγιάζ χρησιμοποίησα:

Sephora primer
Mac Pro Longwear Spf 10 Foundation
Kryolan concealer
Mac Blush palette
Mac Pigment ( Tam A11)
Mac Lipstick ( Morange)
Mac eyeshadow palette
Inglot eyeliner gel
MaXfactor 2000 Calorie Mascara








**Thank you for your support....!! **

kisses.. Dwra!












9 σχόλια:

  1. Έχεις βραβειάκι!!!!
    http://beautystr.blogspot.gr/2012/08/blog-post.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο στο μπλογκ μου! Σε ακολουθώ κι εγώ :) Ωραίες φωτογραφίες, μου φαίνεται συναρπαστική εμπειρία μια φωτογράφιση μόδας =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχο μου φαίνεται!!! το κραγιόν είναι πορτοκαλί? θέλω κι άλλα να δω!!!! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beautiful post!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή