Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Βαθύς Kαθαρισμός Προσώπου!


Γεια σας και πάλι φίλες μου! Έχοντας δει πολλά τον τελευταίο καιρό θα ήθελα να σας πω σήμερα για την πλήρη διαδικασία του καθαρισμού προσώπου, έτσι όπως πρέπει να γίνεται.. Το λέω αυτό γιατί θεωρώ απαράδεκτο να έχεις παρακολουθήσει κάποια συνέδρια αισθητικής ή μακιγιάζ και να δηλώνεις επαγγελματίας αισθητικός! Ποιος θα εμπιστευτεί κάποιον  σαν αισθητικό, όταν ο άλλος δεν έχει γνώσεις πάνω στην δερματολογία- φυσιολογία-μυολογία? Δηλαδή έτσι στην τύχη κάνουμε ότι θέλουμε και ο Θεός μαζί μας?
Τέτοιες καταστάσεις πραγματικά με κάνουν έξαλλη.. Αnyway.. Στην Ελλάδα ζούμε και ο καθένας ότι δηλώνει είναι..........
Πάμε λοιπόν να δούμε κατ' αρχάς τι είναι βαθύς καθαρισμός :





Βαθύς καθαρισμός είναι η πλησιέστερη καθαριστική επέμβαση με την οποία ο κάθε πόρος εκκενώνεται πλήρως από την περίσσεια του σμήγματος, τα μικρόβια και τους ρύπους, με αποτέλεσμα η αναπνευστική, εκκριτική, αναπλαστική και διεισδυτική λειτουργία να γίνονται καλύτερα, συνεπώς το δέρμα φρεσκάρεται και ανανεώνεται όπως πρέπει!






    Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. Ντεμακιγιάζ
  2. Διάγνωση δέρματος (με το μάτι - με τον φακό- με την λυχνία wood)
  3. Peeling 
  4. ατμός
  5. Εξαγωγή σμήγματος ( με υπέρηχο)
  6. Εξαγωγή σμήγματος ( με το χέρι)
  7. Εφαρμογή υψισύχνων για αντισηψία ( εάν δεν υπάρχουν χρησιμοποιούμε μια αντισηπτική μάσκα)
  8. Αμπούλες- οροί
  9. Μάσκα ( ανάλογα τον τύπο δέρματος)
  10. Κρέμα ημέρας ( ενυδατικη)
  11. Αντηλιακή κρέμα


Κορίτσια μου ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή ανάρτηση.. Θα χαρώ να ακούσω απορίες σας.. φιλάκια πολλά..!!!! :* 

7 σχόλια:

  1. geia sou dwraki m
    molis anakalipsa to blog soy kai mou aresei polu
    perna mia bolta ama thes kai apo to diko mou

    fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω κάνει 2 φορές καθαρισμό σε ινστιτούτο.. με τη διαδικασία που περιγράφεις.. αλλά έχω παρατηρήσει το εξής: ότι κοκκινίζει απίστευτα πολύ το δέρμα μου, μη σου πω κρατάει το κοκκίνισμα και μια ολόκληρη μέρα! και ότι παρατηρώ μετά από καιρό ότι πληθαίνουν τα σμίγματα ενώ θα έπρεπε να έχουν ελαττωθεί! Έτσι δεν έχω ξανακάνει και δεν θέλω.. Μήπως ο βαθύ καθαρισμός έχει να κάνει με τον τύπο του δέρματος και δε συνιστάται σε όλους τους τύπους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, αρχικά το κοκκίνισμα είναι απολύτως φυσιολογικό!! Εγώ κάνω 2 μέρες να επανέρθω πλήρως μετά από καθαρισμό... Ο καθαρισμός προσώπου πρέπει να γίνεται περίπου μια φορά το μήνα.. Τώρα αναλόγως πάντα με το δέρμα βαδίζουμε.. για κάθε τύπο και κάθε περίπτωση αφήνουμε διαφορετικό χρόνο στο βαπέρ (ατμό) , ασκούμε διαφορετική πίεση και όλη η διαδικασία γίνεται βάση τον τύπο δέρματος! ίσως να μην είχες τον σωστό χειρισμό στον ινστιτούτο που πήγες! ( Πολλά ινστιτούτα στην διαδικασία του καθαρισμού κάνουν και μάλαξη.. εγώ είμαι τελείως αρνητική σε αυτό καθώς μεταφέρονται μικρόβια από στους ανοιχτούς πόρους και δημιουργούνται κ άλλα σπυράκια)

      Διαγραφή
    2. λες, ε? τότε μάλλον δεν πήγα σε καλό ινστιτούτο!! είδες άμα δεν ξέρεις? εύκολα την πατάς και μετά άντε να εμπιστευθείς ξανά!

      Διαγραφή
  3. Ευτυχώς η δική μου αισθητικός είναι πολύ καλή και κάνει όλα αυτά που προτείνεις.Όσον αφορά το κοκκίνισμα και εμένα κάνει 2 περίπου μέρες να φύγει.Γιαυτό προτιμώ να το κάνω τις μέρες που έχω άδεια απο τη δουλειά..(που να κυκλοφορήσω έτσι;)
    Καλό είναι να κάνουμε τέτοιο καθαρισμό,μια φορά το μήνα;Μήπως είναι υπερβολικό;
    φιλάκια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή