Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Aqua Rouge- Make Up For Ever

Γεια σας!! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν της εταιρείας Make up for ever που μου κίνησε την περιέργεια να αγοράσω. Η εταιρεία Μake up for ever professional  ξεκίνησε το 1984 στο Παρίσι από το studio της makeup artist Dany Sanz. To studio της είναι το cult μέρος όπου συγκεντρώνονται makeup artist, μοντέλα και celebrities που αγαπούν την απίστευτη γκάμα χρωμάτων, αλλά και την υψηλής ποιότητας φόρμουλα που έχουν τα προϊόντα της Make Up For Ever.



Πρόσφατα ήρθαν κάποια νέα χρώματα στην σειρά με τα σταθερά κραγιόν τα οποία ήταν αρκετά ακριβά ομολογώ αλλά μου άρεσαν πολύ κ έτσι αγόρασα το Aqua Rouge waterproof liquid lip color no 18.  To χρώμα του κοραλo-ροζ, άκρως καλοκαιρινό. Η τιμή του τσουχτερή .. συγκεκριμένα είχε αρχική 25 ευρώ.. ευτυχώς το αγόρασα με  έκπτωση αλλά και πάλι θεωρώ πως είναι υπερτιμημένο..

Εν τέλη το πήρα γιατί λέω είναι επαγγελματικό και θα το χρειαστώ κ στην δουλεία μου..
Το αποτέλεσμα λίγο απογοητευτικό....  από τις πρώτες 3 ώρες μου έσπασε  ελαφρώς και έγινε σαν κομματάκια σε κάποια σημεία.. ναι μεν δεν φεύγει με τίποτα αλλά αυτό το σπάσιμο με εκνεύρισε..
Θα το δοκιμάσω άλλη μια φορά με lip balm και λιγότερη ποσότητα μήπως στρώσει καλύτερα γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το χρώμα και είναι κρίμα....

Αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάποιο liquid lip color της συγκεκριμένης εταιρείας θα χαρώ να μου πείτε την δική σας εμπειρία με το προϊόν..

Αυτά προς το παρόν από εμένα, μέχρι την επόμενη ανάρτηση

 φιλάκιαααα!!

13 σχόλια:

  1. Ωχ πραγματικά τσουχτερή τιμή, κρίμα πραγματικά!
    Αλλά ωστόσο υπέροχο χρώμα!
    Stay in touch,
    ~chicates~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ έχω πρόβλημα με αυτή τη σειρά και πραγματικά κλαίω τα λεφτά μου. Εμένα στη μία ώρα μου σπάει σε κομματάκια. Και σα να μην φτάνει αυτή η άσχημη αίσθηση λερώνει και τα δόντια μου. Μπλιαχ! Αν βάλεις lip balm νωρίτερα είναι σα να γλιστράει και αφήνεις παντού το στίγμα σου. Το δοκίμασα και αφότου είχα κάνει απολέπιση και τα ίδια χάλια δυστυχώς. Fail fail fail...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν εχω δοκιμασει κατι παρομοιο της συγκεκριμενης εταιριας αλλα ευχαριστω για την προειδοποιηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. genika einai para para poly kalh etaireia eidika sta foundation.. alla se auto me apogohteuse!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο χρώμα!! Ήθελα κι εγώ να πάρω ένα πιο σκουρόχρωμο, αλλά αφού σπάει τσακ μπαμ θα το σκεφτώ λίγο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kalutera na pareis apo thn kanonikh seira k oxi thn upoti8emenh sta8erh.....

      Διαγραφή
    2. Ένα θα σου πω οτι έχω όλα σχεδον τα προιόντα της εταιρείας και ήμουν πολυ πολύ ευχαριστημένη!!! όσπου πήρα και εγω το συγκεκριμένο προϊόν για να το δοκιμάσω. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!! Έσπασε αμέσως σχεδον, δεν έστρωνε και το φοράω με άλλο κραγιον απο κάτω για να μην αρχίσω να κλαίω τα λεφτά μου!!!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραίο καλοκαιρινό χρώμα!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή