Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

* New makeup stuff *

Γεια σας beauty lovers..!! Σήμερα θα σας δείξω 3 πραγματάκια από 3 διαφορετικές επαγγελματικές εταιρείες τα οποία αγόρασα στην Θεσσαλονίκη , και θα ήθελα να σας πω την γνώμη μου!

 Παρεμπτιπτόντως προτού ξεκινήσω θα ήθελα να σας  υπενθυμίσω το Giveaway που τρέχει στο blog μου http://dwrasbeautytips.blogspot.gr/2013/05/juliette-armand-giveaway-time.html . Πάρτε μέρος και κερδίστε επαγγελματικά προϊόντα Juliette Armand..!!!

Λοιπόν , οι αγορές μου ήταν :
 1.  Inglot Lipstick  no171
 2. Flormar mascara X10 volume sculpting
 3. Shiny cosmetics compact foundation no2


Ας τα πάρω με τη σειρά! Λοιπόν..
1. Το κραγιόν της inglot έχει υπέροχη μυρωδιά, είναι πολύ ενυδατικό , σταθερό και γράφει όπως έχει!! Αυτό που οφείλω να συμπληρώσω είναι ότι μου άρεσε η συσκευασία του, είναι βαριά κ όχι το ψεύτικο πλαστικό! Οπότε από εμένα το συγκεκριμένο κραγιόν παίρνει 9,5 στα 10!!


2. Η μάσκαρα της εταιρείας Flormar  κατ' αρχάς με δελέασε από την τιμή και την ποσότητα όσον αφορά ότι θεωρείται επαγγελματικό προϊόν!  Δηλαδή αν θυμάμαι καλά την αγόρασα 8 ευρώ και είναι 15 ml..  Πολύ καλή τιμή και ποιότητα! Το μόνο που με χάλασε είναι ότι εγώ ζητάω περισσότερο όγκο και η συγκεκριμένη θεωρώ ότι δίνει μήκος κ όχι τόσο όγκο! Θα της βάλω ένα 8 στα 10  μόνο για τον λόγο που εξήγησα!


3. Το foundation απ'ο την εταιρεία της Νανάς Ζέρβα  ( shiny professional makeup) το παίρνω δεύτερη φορά καθώς μου άρεσε πάρα πολύ!! Αφήνει ματ αποτέλεσμα και μια υφή πούδρας..  η κάλυψη του είναι φοβερή . Το μειονέκτημά του είναι η ποσότητα που είναι μικρή! Η συσκευασία του σούπερ προσεγμένη οπότε 9,5 στα 10 μόνο για την ποσότητα!!  Σας το προτείνω αν έχετε τάση λιπαρότητας στο δέρμα θα σας αρέσει πολύ το ματ αποτέλεσμά του!



Αυτά για σήμερα λοιπόν , αν έχετε δοκιμάσει κάτι από τις συγκεκριμένες εταιρείες θα χαρώ να μου πείτε! 
Σας φιλώ, τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση!!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου